Tizennégy

Ha az értelmező szótárakban létezne az okleleves halogatóbajnok kifejezés, remek illusztris alakja lehetnék az itt művelt tevékenységem okán, ez már egyszer bizonyos. Anyway az önutálat mocsaras bugyraiból kitörve és dióhéjban összefoglalva: az elmúlt másfél hónapban két oltás ellenére átestünk egy ocsmány covidon (emiatt nagyon paráztunk, plusz életemben nem voltam ilyen vacakul), volt egy csodálatos, meghitt és csendes esküvőnk (szerencsére meg tudtuk tartani és még belefértem a Ruhába is köszikösziköszi), van egy szupertürelmes és végtelenül aranyszívű Férjem és egy Babánk, akiről időközben kiderült, hogy tökegészséges legényke (az orrába egyszerűen szerelmes vagyok), és akinek a hatására az elmúlt hetekben -bár eddig csak három (najó lassan négy) kilót híztam- egy szabályos gömb/hengeres villanybojler alakját sikerült magamra öltenem. Ugyan Férj állítja, hogy ez messze nem így van, de tudom, hogy ő elfogult, a tükör pedig nem hazudik, értsd a derekam minden létező szegmensével együtt egyszerűen eltűnt. Nem tudom más hogy van a terhességgel, számomra olyan érzés, mintha 15 kiló pluszt cipelnék, miközben amúgy nem, valamint a legegyszerűbb tevékenység is Ninja Warrior nehézségű feladatokká fajul. Konkrétan nem tudok hasból felülni, guggolásból kapaszkodás nélkül felállni, a harmadikra felmászás a kínzás fogalmának új dimenzióit nyitotta meg előttem, továbbá átlagosan minden tizennegyedik másodpercben pisilnem kell. Bár még csak a 20. héten járok, de éjszaka például telihold volt (vagy a jóég tudja mi történhetett, mással nem bírom magyarázni), szóval azt kellett rezignáltan és ébren végigasszisztálnom, hogy a fiam odabenn úgy dobolt mint valami nyavalyás törzsi sámán egy emberáldozat bemutatása közepette. Most persze csend van, nyilvánvalóan bealudt, miközben én remek zombistatiszta alapanyag fejjel próbálok magyarul fogalmazni, németül tanulni, a munkámat elvégezni, és nem utolsósorban nem lefordulni az asztal mellől. Ráadásul a védőnő délután le fog cseszni, mert elfelejtettem lepecsételtetni a fogorvossal a kiskönyvemet, szóval ma még fejmosás is lesz.

Azért hagyok itt egy képet a Fővezérről* is, lássa mindenki rajta az ádáz elszántságot a szerveim lerúgására. Amúgymeg imádom. Minden porcikáját.

(*A kép szerzői tulajdon.)

Hozzászólások